یه لحظه عمر رو صرف دل کن.

خرید بک لینک

پرسید دیشب چه خوابی دیدی که الان اینجوریمستی؟فکر کردم یادم نیامد....بعد کسی انگار با دست های کوچکش چنگ انداخته بود بهسینه های م قلب م فرو رویخت.من دیشب خواب دیده بودم که دارم کودک م را شیر می دهمو با دست های م دست های کوچکش را نوازش می کنم.خانم همکار گفته بود وای چقدکارچندشی من عمرا به طول سگ شیر بدم شیر خشک هست انقد بدم میاد یکی اویزون م بشه.منواقعا دیشب خواب می دیدم دارم به کودک م شیر می دهم و به یقین می دانم این بزرگترین آرزوی م است و قشنگ ترین حس از تمام حس های که خدا افریده.بزرگ ترین حسرتی کهبه دل م است همین است واگر کودکی داشته باشم من وصل می شوم به امید به شادی به...بهعشق...عشق...عشق....عشق....هزار باره عشق....


بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.......

ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال می‌کنید

برچسب: ببخشید ابو یه لحظه عمران طاهری, نویسنده: بازدید: 237 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 2:49

صفحه بندی