اگر قرار بود با کلمه ترس،آینده،استیصال جمله بسازم....رو به روی آینه می ایستادم و درد را پک می زدم و با لبخندی غمگین صفحه بعد زندگی را ....
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 209