داشتم کتاب های قدیمی را جمع می کردم که از لای یکی از کتاب ها یک برگه ایافتاد که نوشته بودم من اگر کام روا گشتم و خوشدل چه عجب، مستحق بودم و این ها بهزکات م دادند ....زیرش نوشته بودم به یاد غایب 91/6/2.....بغض می کنم وچشم هایم رامی بندم و دلم یک همچین وعده ی شیرینی خاسته بود....
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 231