اینجا یک پست که تماش من بود را حذف کردم پستی که دوستش نداشتم اما خود خود من بود.تماش را حذف می کنم و فکر می کنم مگر من پاک شدم؟خنده ام می گیرددردم می آید.کسی که دارد خودش را سانسور می کند فحش دادن هم دارد لطفا با جان دلتان فحش بدهید
لعنتی دل م می خواهد بنویسم.....
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 271